1. BESTELLINGEN
1.1. Hoe doe ik een bestelling?
Met de zoekmachine die je bovenaan de pagina vindt kun je de artikelen die je wilt bestellen opzoeken. Je kan ook bladeren door de diverse pagina’s. Heb je gevonden wat je zocht, kies dan het aantal en druk vervolgens op ‘In Winkelmand‘. Het artikel wordt dan in de winkelwagen gelegd.
Als je bestelling compleet is, klik je op de winkelwagen om de bestelling verder af te ronden. Hier kun je de inhoud controleren en de laatste wijzigingen aanbrengen. Vervolgens klik je op ‘Afrekenen‘ waarna je wordt gevraagd om in te loggen/registreren. Heb je geen account breng dan de factuurgegevens in zoals gevraagd. Wens je de levering op een ander adres, vink dit dan aan en vul het gedeelte van het leveringsadres in.
In dit scherm kan je ook de leveringsmethode (afhalen of met Bpost) aanvinken. Afhankelijk van het LAND dat je hebt ingevuld zal een andere methode met andere prijzen verschijnen.
Ook kan je onmiddellijk alle mogelijke betaalmiddelen bekijken. Selecteer de voor U interessantste. Vergeet niet aan te vinken dat je akkoord gaat met de Algemene Voorwaarden en klik vervolgens op ‘Bestelling Plaatsen‘ om de bestelling af te ronden.
1.2. Kan ik nog iets wijzigen aan mijn bestelling?
Dat is mogelijk mits de bestelling nog niet in behandeling is genomen in het magazijn. Neem hiervoor contact op met onze dienst via het contactformulier of bel zo snel mogelijk naar 0472/38.32.26.
1.3. Heb ik een klantnummer nodig om te bestellen?
Je hebt alleen een werkend e-mail adres nodig om een account aan te maken. Hiermee kun je na registratie voortaan inloggen. Dit is echter geen verplichting maar vergemakkelijkt de procedure bij eventuele volgende bestellingen voor Uzelf.
1.4. Hoe vind ik wat ik zoek?
Er zijn twee manieren om bij het gewenste artikel te komen. De ene is bladeren door de talrijke rubrieken, de andere is door onze zoekmachine gebruiken bovenaan de pagina. Bij het gebruik van de zoekmachine kun je zoeken op artikelomschrijving, merk, etc. Het maakt niet uit wat je intikt, als we het hebben zal de zoekmachine het vinden.
1.5. Hoe werkt de Inlog Procedure?
Om te registreren of in te loggen ga je naar ‘Inloggen’ in de menubalk bovenaan. Ben je al geregistreerd dan log je in met je e-mailadres en je wachtwoord. Ben je nog niet geregistreerd, selecteer ‘ik ben nog niet geregistreerd’. Vul je gegevens in op het formulier en klik op ‘Aanmelden’. Je bent nu ingelogd en ontvangt nog een bevestiging met je registratiegegevens per e-mail (zorg er wel voor dat dit een werkend email is).
1.6. Ik ben mijn wachtwoord kwijt, wat nu?
Vul je e-mail adres in en selecteer ‘Wachtwoord vergeten’. Er wordt nu een mail naar het opgegeven e-mail adres gestuurd met instructies om je wachtwoord te resetten.
1.7. Kan ik mijn wachtwoord veranderen?
Wanneer je ingelogd bent kun je in ‘mijn account’ je wachtwoord aanpassen.
1.8. Ik ben klant en wil van 1 artikel heel veel bestellen. Krijg ik korting?
In principe geven we geen korting, maar indien de aantallen werkelijk hoog zijn kunnen we het individueel per aanvraag bekijken. Stuur dan artikelcode en aantal naar onze dienst met het contactformulier.
1.9. Ik ben jonger dan 18 jaar. Kan ik een bestelling plaatsen?
Dit kan enkel mits uitdrukkelijke toestemming van de ouders.
2. BETALINGEN
Hoe kan ik betalen / wat zijn de kosten?
2.1 Per Overschrijving via de bank
Indien U niet wenst te betalen via internet is een bankoverschrijving nog steeds de veiligste weg en brengt geen extra kosten met zich mee. Het enige nadeel is dat de bestelling slechts uitgeleverd kan worden als de betaling effectief op onze rekening is binnengekomen.
Onze bankgegevens:
Het Borstelhuis
Poederleesteenweg 82
2460 Lichtaart
IBAN: BE35 7360 1357 7337
BIC : KREDBEBB
Volg ons op :